tillbaka med ett par skoinlägg rikare

Körde till Spenshult idag igen för att hämta mina skoinlägg.

För en gångs skull va jag i tid (tack för det pappa). Och eftersom jag inte hade ätit frukost tänkte jag att jag skulle stanna på vägen och köpa mig något mummigt.
Jag stannar vid en lanthandel i Slättåkra. Av alla ställen... När jag va påväg upp för trappan noterade jag en grön fin skylt som satt på dörren. Den sa följande: Endast tre skolungdomar i butiken samtidigt.

Att jag höll på att trilla ner för trappan igen. Hysteriskt kul i min värld. Och det bästa är att skolan som ligger där typ är en 0-5 skola. Men vad vet jag. Dagens barn kanske blir gangsters redan vid åtta års ålder?

Väl inne i butiken följs jag slaviskt utav två tanters blick. Kände mig inte särskilt välkommen alls faktiskt. Lite spänning i vardagen. Trodde dom skulle kasta ut mig igen :S

Synd är att jag lämnade mobilen i bilen så jag har inget bevis.

Jag som äntligen fått långa naglar, bröt en utanför butiken. Jag ska
alltid lyckas med de mest brutala nagel-brytningarna med :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0