jag blir så j*vla arg!!!

Jag sitter och tittar på Djurpolisen. Det går ju massa sånna program på Animal Planet.

I dagens program så är det någon j*vla idiot som har gått och dragit ut en katt i svansen (!!!) från ett fönster och sedan misshandlat katten till döds. VAD ÄR DET FÖR FRUKATNSVÄRDA MÄNNISKOR?
Hur tänker man? -Åhh, en katt. Den tar vi ur någons lägenhet och slår ihjäl den här utanför på gatan! Ja!!! Vilken bra idé.
Jag blir så himla frustrerad på insidan. Nu fick dom tag på den här människan. Och jag hoppens den dumme j*vlen får sitta länge i fängelse. USCH!
Jag började nästan gråta när dom pratade med kattägarna. Usch. Usch. Usch.

Hade någon slagit ihjäl mina djur...
Åhh vill inte ens tänka på de. Men fy fan säger jag bara! Tur att Djurpoliser finns i, Usa i alla fall.

Finns det något liknande i Sverige? Där ska jag börja jobba i sånna fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0