Tidsfördriv

JAG HATAR ATT VÄNTA!

Tänk så mycke tid man slösar allt som allt i sitt liv bara för att måste vänta på allt. Bussen til exempel. Jag har åkt buss til skolan under hela min skoltid. Från när jag började nollan till jag tor studenten. Det är ju asmycke väntan på bussen! Helt galet.

Eller för dom som äter mycke på resturang. Väntan på maten?
Eller när man står i kö när man shoppar?
Eller på banken och apoteket, alltid lång kö!

Fast värst av dom alla är där jag sitter fast nu. Telia. Femton minuter. FEMTON MINUTER! Sen när man väl kommer fram blir man vidarekopplad, för det va ju inte rätt man fick prata med. GAH!

Får jag inte löst det här idag så kommer jag gå bärsäkagång.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0