SEMLA

Jag älskar semlor! Jag vet inte hur många jag trycker i mig vara "säsong", men jag tippar på ett ganska högt tiotal. Idag fick min sambo ett finfint erbjudande via sms. "Ta 4 betala för 3". kanon! Så vi åkte och köpte.

När vi väl va där och fick våra semlor nedpackade frågade hon om vi var väldigt förtjusta i semlor (med tanke på att vi skulle ha 4 och bara va 2). Min sambo som är väldigt vältalig av sig börjar prata på som vanligt.

(S= Sambo, E= Expedit och J= Jag)

S:
Ja, det är ju det enda positiva vid den här årstiden, hehe.
E: Men vad är det som är så speciellt med semlor?, ler.
J: Nej, men det är väl enkelheten med den kanske, hehe.
E: Ja, nä då är den för enkel för mig, hehe.
S: Näe det gifter sig bra i käften, hehe.
E: Haha jaha så det är därför!

Ja jag säger då de. Vad är det som gör att jag fullkomligt älskar semlor? egentligen...? Jag vet faktiskt inte. Och jag bryr mig inte heller. Ge mig en semla. Då är jag nöjd!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0