Rolf

Igår hade jag och Niklas en rätt rolig diskussion innan vi somnade.

Det är så att jag har en get-man i min garderob. Han är en slags demon som flyttade dit efter att jag sett ett avsnitt av ghosthunters. Tänk er Phille (stavning?) i herkules, fast tiotusen gånger äckligare. Och varje gång jag vaknar mitt i natten är jag rädd att jag ska se get-mannen stå vid min sängkant och dra in mig i garderoben. Så igår så pratade vi om att vi borde döpa honom.

Niklas: Vi borde döpa get-mannen till något...
Jag: Get-mannen? (Han heter ju redan det tänkte jag)
Niklas: Ja... (Funderar vidare)
Det är tyst i några sekunder...
Niklas: Jaha nu fattade jag. Han heter ju redan get-mannen! (Uppenbarelse för Niklas. Grattis!) Fast han borde få ett riktigt namn ju.
Jag: Rolf.
Niklas: Ja!

Hela grejen med att han va trög och inte fattade är det roliga om ni inte förstår det!

Nu ska jag pysa iväg till fabror doktorn!


Här är rolf. Ingen bra bild jag vet. Men jag har ingen mus till tangentbordet så de va ju as svårt. Men ni får ju endå en liten hum om hur han ser ut!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Therese

hehe, jag kan mycket väl tänka mig hur han ser ut på "riktigt" :D Du är så söt Jonsan..

2010-01-27 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0