Posten

Min sambo fick ett fint litet paket in brevlådan idag. Nyfiken som jag är ville jag ju givetvis veta vad det var. Men det fick jag inte. Så jag gick och satte mig i tv-rummet. Han försvann in i köket och va kvar där en liten stund. Sedan kommer han ut med en liten burk i handen. Vad finns i?

Jo den här lilla krabaten. En brachypelma smithi. En fågelspendel. Att jag blev arg. Köpa djur sådär utan att säga något till mig. Fast det har gått över nu. Vi har haft spindlar förr så det är ju ingen big deal, men endån ;)

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: celine

idioooot!!!! hur kan du lägga upp den bilden när du vet att jag läser din blogg? de första man får se är de äckligaste jag vet.. hm :( önskar du inte gjorde så mera...herrååå

2010-01-19 @ 17:05:38
Postat av: Maria

Jonna!!

Du anar inte hur stolt jag är att du äntligen har gjort allvar av de här o att du verkligen sköter de bra me =)

2010-01-19 @ 20:46:56
Postat av: Emma

Okej jonna! OKEJ! glöm att jag kommer hem till er igen :(

2010-01-23 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0