Ormar

God morgon!

Idag så blir det säkert en liten "roadtrip" om min sambo får som han vill. Han har övertalat sin mamma att hans lillebror ska få ha en egen orm. Vilket hon har varit emot. Vi har ju tre stycken hemma hos oss, och sedan den första flyttade in har han lillebror velat ha en han också. Så idag kanske den drömmen slår in!

Förhoppningsvis så blir det inte så långväga åkning. Varberg om jag har tur. Trelleborg om jag har otur.



Fotograf: Jag (Copyright)
Här har vi våran Tigerpyton Clint. Han är väldigt snäll. Även fast han kanske ser lite lurig ut ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

shit vad läcker bild jonna!

2010-01-21 @ 13:20:41
URL: http://beeatbox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0