Mlä

Usch vad jag har tråkigt idag! Fast jag är nöjd med mitt hår. Det blev kanon! Från och med nu ska jag bara göra det ljusare. Tror jag att jag har bestämt mig för. Men sen så kan det ju vända på en femöring.

Haha måste berätta en kul grej. Min sambos dotter Ella är här över helgen. Så har jag en liten rasthage till Våfflan där han skuttade runt för tillfället. Då ville Ella hoppa in och leka med Våfflan så jag lyfte in henne. Så sätter hon sig där en stund och klappar på Våfflan. Sen så säger hon såhär:

-Men Jonna, det ligger ju bajsbitar överallt!, och så ser hon frågande ut.

Då har Våfflan inte hunnit till sin låda ut lagt några bajsar utanför. Så jag säger det till henne.

-Men då måste du hämta en plastpåse som vi kan lägga bajsbitarna i.

Jag hämtar en liten plastpåse och ger den till henne. Hon tar emot påsen och ser sen lite tveksam ut...

- Du får plocka upp dom förresten. Så ger hon tillbaka den.


Jag tyckte det va jätteroligt i allafall. Fast det hade varit roligare för er om ni också sett hennes ansiktsuttryck! Bajsbitar... Haha det äär ju hysteriskt kul!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0