I mina skor

Åhh idag fick jag mina skor från H&M. Jimmy Choo. Satt som handen i handsken! GAH!!! Jag blir galen. Så snygga är dom. Plus att jag hittade värsta kapet inne på Bianco Footwear. Jag fullkomligt älskar den butiken. Jag vet att jag redan är väldigt lång (181 cm) men vem älskar inte högklackat!? (förutom Isabell för hon är pucko.)

Här har vi mina puddingar i allafall:


Dåliga bilder jag vet. Men av någon outgrundlig anledning vet jag inte var min sladd till kameran är. Konstigt. Jag som aldrig -host- tappar bort något...

 


Kommentarer
Postat av: Micaela

haha trevligt, trevligt!kanske ska ta och behålla den då?Jag och punkten=)

2010-01-26 @ 22:28:53
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Maria

Som handen i handsken, el foten i skon =P Moahaha, ok, ja va bara tvungen o dela me mig av mitt dåliga skämt till dig ;) Fina skor!

2010-01-27 @ 14:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0