Vibrator hjälp...

Min sambos ena orm Clint, har inte velat äta dött. Han har försökt och försökt men inget har hjälpt. Senast Clint fick mat va i december (Vilket inte är farligt. En orm kan va utan mat i VÄLDIGT långa perioder)

Niklas är medlem på en hel del reptilsidor. Bla. en från England. Där fick han tipset om att tejpa på en vibrator (Ja en sexleksak) på terrariet/lådan man matar i, lägga in maten (I detta fall en råtta) och sedan vrida igång vibratorn.

När han berättade detta för mig så va min första tanke; Ofta... Han som skrev det vill ju bara skämta med folk.

MEN! Tjii fick jag. Clint har nu en liten bula på magen...? Kroppen?

Helt otroligt. Vem är människan som ens kommer
på en sådan sak? Kul äré!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0