Sötnos

Våfflan är världens charmigaste kanin, om ni inte visste de ;)

Jag satt i soffan när jag hörde värsta oväsendet (Stavning? Händer ofta det här man man vlir ju osäker :S) ifrån toaletten. Så jag går dit så har Våfflan vällt sitt hus, eller ja, ställt det lutat mot burkanten. Så jag frågar honom vad han pysslar med (ja jag pratar med han högt och har alltid gjort det med djur så länge jag kan minnas.) Så jag ställer det som det ska och går därifrån. Och så fort jag är utom synhåll så hör jag samma brakande igen.

Så jag går tillbaka och då har han ställt huset likadant igen och så satt han där och såg allmänt nöjd ut. han är min lilla sötnos :)

En nyfrissad Våfflan. Jättefin blev han! Syns dock inte alls bra på

bilden. Men han fick en jättesöt mini-mohawk :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0