Sorry

Ingen uppdatering igår inte. Pappa fick med mig till Kungsmässan. Jag ångrar det lite. Va jättetrött och snorig hela tiden. Men men. Det är nog på bättringsvägen nu. "Bara" en tilltäppt näsa idag. Vilket faktiskt är väldigt jobbigt. Min mamma kommer på besök senare. Trevligt.

Min sambos dotter va lite rolig innan. Vi skulle städa upp lite grann. Innan Niklas sa detta så hade dom lekt kurragömma och hon sprang runt här jätteglad.

Sen när Niklas säger att nu måste vi plocka undan lite så blir hon putt och säger att det är tråkigt att städa. Men det behöver man göra ibland säger Niklas. Då sätter hon sig i soffan och säger att hon har jääätteont i benen. Haha, barn är bra allt roliga.

Nu har Niklas plockat undan och hon springer runt som innan hon hade ont i benen!

Ja, jag säger då det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0