Göteborg Horseshow

Alltid lika kul att vara där.

Jag och Ebba va rediga och var iväg redan kvart i åtta. Ovanligt!

Vi länsar 7-11 på pengar och åker iväg med vår hemmagjorda "Biljetter köpes!"- skylt i baksätet. Riktigt fin va den.
Det gick fort att hitta biljetter.

Men den första mannen (Alla va engelska eller nått :S) hade en JÄTTESTOR snordabbe i näsan. Grotesk va den!!!
Värsta dårpriserna. Men vad gör man inte för att få se hästar hoppa omkring?

En väldigt lyckad dag- Tills vi landade i Ullared(?) för att hämta far och hans sambo. Harrys:et där är pytteyttelitet.

Filmade en bit utav en jättefin uppvisning en man från typ Schweiz gjorde. Han hade ingen utrustning på hästarna och gjorde massa coola saker. Ska se om jag får igång ett Youtube-konto, så ska jag lägga upp den :)

Ja, jag är väldigt nöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0