Tröstpris till powerpuffarna

Ja, så bra va vi på popquiz... Men vi ska inte ge upp. Vi ska samla ihop våra vi-kan-allt-om-musik-vänner och vinna! Inga mer tröstpriser här inte.

Det bästa va endå när han som ledde popquizet sa att han skulle dela ut tröstpris. Både jag och Emma fick panik. Åhh nej...
Du får hämta det om vi får nått...
Nej du...
Men gud va pinsamt... Vi går!?

Haha jättekul va de!
Så va de två som fick tröstpris. Jag tänkte att en skulle få men nej, nej. SEN HÄNDE DET! Det sista tröstpriset. Så säger han följande:
Han: Ska vi se... Vad står det? -lite mummel-
Jag: Åhh men va bra! Då är det inte vi. Jag skrev jättetydligt! -Asglada-
Han: Power... powerpuffs... Powerpufforna...? Finns det nått som heter så...?
Emma: -Panik- DU GÅR!

Finns det nått som heter så? HALLÅ? Jag tänkte Powerpuffpinglorna och så en egen liten touch på det hela. Nästa gång ska vi heta något väääldigt enkelt...
(Bilderna är jättedåliga jag vet. Mobilkamera...)


Fåret Shaun va där...

Vårat tröstpris.
Det va en festlig kväll. Jag tycker att dom som vill vara med nästa gång hör av sig :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Eller så kan dom som ska dit höra av sig!!!! :(

2010-04-16 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0