tro det eller ej!

Men det ska bli gött att gå till jobbet idag. Istället för att jobba 11-20, jobbar jag 10-19. Inget sådär jätte-wow i eran värld kanske, men jisses så gött det ska bli! Det här är toppen!

Och imon är jag ledig ledig ledig :D Jag tänkte baka. Vi får se hur det blir med den saken ;)

Alltså igår i kassan. HAHA. Det kommer en yngre kille. Typ 20-25. Väldigt glad. Slänger upp sina varor och så. Sen så ställer han sig framför mig och kollar när jag blippar hans varor med värsta leendet.

Och så säger han såhär: Det är ju synd att du sitter här inne. Du missar 20-gradig värme ute! Och ler värsta flinet typ.

Tack. Tack så himla mycket. Fan.

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHA, ja de va verkligen jättehärligt ute igår =) När kan ja komma o äta upp de du bakar imorrn då?

2010-04-27 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0