torka

Alltså jag har inget att skriva. Värsta idé-torkan.

Kan berätta en sak.
Igår fick jag värsta korkade tanten i kassan. Hon la upp alla sina saker på bandet och väntade på sin tur. Jag skulle precis på rast så jag loggade ut för min avlösare kom precis. Men innan jag hann iväg så säger tanten såhär:

Jag blev av med min vagn så jag har ringt och spärrat mina kort så jag har inga pengar. Jag kan inte betala...
Ehh... nähä... Varför i hela friden har du lagt upp varorna på bandet då för? (Det sa jag naturligtvis inte, men jag tänkte.)
Jag undrar om tanten tänkte att hon skulle få sina varor eller vadå? Jag kan ju inte ta alla varorna bakom kassan om hon trodde det för där får ju knappt jag plats... Suck!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, fan va korkat =P Va gjorde hon med varorna sen då?

2010-04-22 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0